Załącznik Nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, których wartość nie przekracza kwoty 30 000 euro
Znak sprawy: DPS.ZP.22.343.11.2018 Nowiny 21.11.2018 r.
(miejscowość i data )
21.11.2018 r.
data ogłoszenia na stronie
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 11/2018
1. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, 22-105 Okszów, Nowiny 101 tel/fax: 82 569 07 89, e-mail: administracja@dpswnowinach.pl zaprasza do złożenia ofert na:
2.Przedmiot zamówienia: Dostawa następujących produktów mięsnych
2.1. CPV:15113000-3 Mięso wieprzowe
2.2. CPV:15131100-6 Produkty mięsno- wędliniarskie
2.3. CPV:15131700-3 Flaki wołowe
do DPS w Nowinach w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r zgodnie z wykazem w szczegółowej kalkulacji cenowej zawartej w Formularzu cenowym na dostawy mięsa wieprzowego, produktów mięsno – wędliniarskich i flaków wołowych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w roku 2018 stanowiącym załącznik Nr 1do oferty
3.Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
4.Okres gwarancji: czas trwania dostaw.
5.Miejsce i termin złożenia oferty: DPS w Nowinach – Sekretariat w terminie do godz.12.00 w dniu 11.12.2017 r.
6.Termin otwarcia ofert: 11.12.2018 r. godz.12.10.
7.Warunki płatności: przelew 14 dni.
8.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Kowalczyk tel. 82 569 07-89
9.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w formule odpowiadającej niniejszemu wzorowi, w języku polskim w zamkniętej, opieczętowanej kopercie opisanej: „Dostawa mięsa wieprzowego i produktów mięsno-wędliniarskich – 2019”
10.Treść oferty:
- nazwa wykonawcy
- adres wykonawcy prztarg-mięso-wieprzowe-2019.odt
- NIP
- regon
- nr rachunku bankowego
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto zł (słownie złotych
Podatek VAT zł (słownie złotych
………………………………………………………………………………………………………………………………….
Cenę brutto zł (słownie złotych
……………………………………………………………………………………………………………………………………
10.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnoszę do nich zastrzeżeń.
10.8. Termin realizacji zamówienia…………………………………………………
10.9. Okres gwarancji………………………………………………………………….
10.10. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia………..
10.11.Oświadczam, że zapoznałem się z dostępną dokumentacją i przedmiot zamówienia jest dla mnie zrozumiały, oraz że cena określona przeze mnie w ofercie obejmuje całość kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową.
10.12.Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10.13.Przyjmuję do wiadomości, że ze względu na żywotny interes Zamawiającego wynikający z okoliczności powodujących, że realizacja zamówienia może naruszać interes publiczny, niniejsze postępowanie może być unieważnione na każdym etapie procedury przed podpisaniem umowy. 10.14..Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
10.15. Do oferty dołączam (wymagane) wypełnione i podpisane druki: załącznik Nr 1 Formularz cenowy na dostawy mięsa wieprzowego, produktów mięsno- wędliniarskich i flaków wołowych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach od 01.01.2019 r. do 31.12. 2019r.
10.16. Ponadto do oferty dołączam (wymagane):
10.16.1. Potwierdzone za zgodność: odpis z KRS lub wypis z CEIDG określający profil działalności, aktualne na dzień sporządzenia oferty.
10.16.2.Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania obrotu artykułami spożywczymi, ich sprzedaży i dostawy.
……………………dnia………………………
(podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
Uwaga: Informacja o wynikach postępowania dostępna będzie na żądanie Oferenta po terminie rozstrzygnięcia. oraz na stronie DPS w Nowinach
Załącznik Nr 1 do oferty
(Pieczęć nagłówkowa) |
Formularz cenowy na dostawy mięsa wieprzowego, produktów mięsno- wędliniarskich i flaków wołowych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach od 01.01.2019 r. do 31.12. 2019r.
Lp |
Nazwa produktu |
Szacowane zapotrzebowanie roczne [kg] |
Cena za 1kg netto |
Wartość dostaw netto (3 x 4) |
Stawka VAT % |
Szacowana Wartość dostaw brutto |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I |
Mięso wieprzowe podroby CPV:15113000-3 |
x |
x |
x |
||
1 |
Łopatka z/k |
1200 |
||||
2 |
Szynka b/k |
1000 |
||||
3 |
Schab b/k |
270 |
||||
4 |
Żeberka paski |
50 |
||||
5 |
Goleń wieprzowa |
40 |
||||
6 |
Boczek surowy |
150 |
||||
7 |
Karkówka |
25 |
||||
8 |
Nogi wieprzowe pokrzeptowe wędzone |
100 |
||||
9. |
Ozory |
25 |
||||
10. |
Serca |
25 |
||||
11 |
Mięso wieprzowe gulaszowe |
450 |
||||
12 |
Słonina |
450 |
||||
13 |
Smalec |
300 |
||||
II |
Produkty mięsno- wędliniarskie CPV:1 51 31100-6 |
X |
X |
X | X | |
1 |
Kiełbasa krakowska |
300 |
||||
2 |
Kiełbasa żywiecka |
300 |
||||
3 |
Kiełbasa toruńska |
300 |
||||
4 |
Kiełbasa podwawelska |
600 |
||||
5 |
Szynkówka |
50 |
||||
6 |
Boczek wędzony parzony |
80 |
||||
7 |
Ogonówka |
250 |
||||
8 |
Szynka wieprzowa |
200 |
||||
9 |
Baleron |
250 |
||||
10 |
Lenszmit |
300 |
||||
11 |
Pasztetowa |
100 |
||||
12 |
Kaszanka wieprzowa |
180 |
||||
13 |
Salceson włoski |
50 |
||||
14 |
Pieczeń wieprzowa rzymska |
200 |
||||
15 |
Pasztet wieprzowy pieczony |
80 |
||||
16 |
Blok mięsny |
200 |
||||
17 |
Kiełbasa parówkowa |
300 |
||||
18 |
Mortadela wieprzowa |
350 |
||||
19 |
Golonka prasowana |
200 |
||||
20 |
Szynka mielona blok |
50 |
||||
21 |
Kiełbasa kanapkowa |
100 |
||||
22 |
Kiełbasa wiejska |
50 |
||||
23 |
Kabanosy |
10 |
||||
24 |
Konserwa biwakowa |
30 |
||||
25 |
Konserwa wieprzowa |
30 |
||||
26 |
Turystyczna |
30 |
||||
27 |
Przysmak śniadaniowy |
30 |
||||
28 |
Pasztet mazowiecki |
30
|
||||
III |
Flaki wołowe CPV:15131700-3 |
X |
X |
X |
X |
X |
1 |
Flaki wołowe |
130 |
||||
RAZEM Działy I,II,III |
X |
X |
Cena oferty zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Powyższe zestawienie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zamówienia asortymentu w ściśle określonych ilościach.
(miejscowość, data) (podpis osoby / osób upoważnionych
do reprezentowania Oferenta)
UMOWA NR 11/2018
Zawarta w dniu 29.12.2017 roku w Nowinach pomiędzy Powiatem Chełmskim, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, NIP: 563-21-94-320 reprezentowanym przez Marcina Kopciewicza – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Nowinach , Okszów 105, Nowiny 101 (Uchwała Nr 229/15 Zarządu Powiatu w Chełmie z dnia 28 grudnia 2015 r.) zwanym dalej „Zamawiającym”, a …………………..……………………………………………………………………………, reprezentowanym przez: ……………………………………….. , zwanym dalej „Dostawcą”
Umowa zawarta na zasadzie art 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2015 poz. 2164, z ew. późn. zm.)
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do realizacji sukcesywne dostarczanie produktów mięsnych, zwanych dalej „towarem”, do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym ceny jednostkowe towaru, oraz okres dostaw zawierają: załącznik Nr 1 do niniejszej umowy, stanowiący jej integralną część.
3. Łączna wartość brutto zamawianego towaru, wymienionego w załączniku Nr 1 do umowy, nie przekroczy kwoty brutto ……………………….. zł (słownie: ………………………………………………………………
4. Wynagrodzenie należne Dostawcy z tytułu wykonywania niniejszej umowy obejmuje wszelkie koszty, jakie zobowiązany jest on ponieść w związku z realizacją umowy.
§ 2
1. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów mięsnych odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Warunki transportu muszą odpowiadać wymogom sanitarnym i przepisom HACCP.
3. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie
z 27.09.2006 r. “O bezpieczeństwie żywności i żywienia”(Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm), własnym środkiem transportu spełniającym odpowiednie wymogi sanitarne przewidziane prawem.
4. Dostarczane artykuły będą spełniały Polskie Normy przenoszące europejskie normy zharmonizowane.
5. Integralną część niniejszej umowy, stanowi oferta Dostawcy.
§ 3
-
Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar sukcesywnie przez okres 12 miesięcy t.j. od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r , chyba, że ilości towaru określone w niniejszej umowie zostaną wcześniej wyczerpane.
-
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00 w ilości i terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem. -
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na dzień przed dostawą korekty ilości dostarczanego towaru, co nie powoduje powstania żadnych roszczeń po stronie Dostawcy.
-
Dostarczenie mniejszej ilości towaru spowoduje odpowiednie zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy.
§ 4
-
Dostawca będzie dostarczał każdorazowo towar wskazany w zgłoszeniu Zamawiającego przy użyciu własnych środków transportowych i nie będzie pobierał z tego tytułu innych opłat niż przewidziane w ramach należnego mu mocą niniejszej umowy wynagrodzenia.
-
Wydanie towaru obejmuje rozładunek w miejscu dostawy, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy.
-
Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności, wraz z podaniem daty ważności każdego wyrobu.
-
Dostawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru.
-
Dostawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu w/w artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
-
Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, zaś Dostawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.
-
W sytuacji opisanej w ust. 7 należne Dostawcy wynagrodzenie zostanie odpowiednio zmniejszone.
-
Strony zgodnie postanawiają, że ceny jednostkowe towaru, określone w załączniku Nr 1
do niniejszej umowy, nie ulegną podwyższeniu przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy.
§ 5
1. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostarczonego towaru ustala się następujący sposób postępowania:
-
Zamawiający powiadomi niezwłocznie Dostawcę o reklamacji dostarczonego towaru,
-
Dostawca w ciągu jednego dnia roboczego zapewni dostawę nowej partii towaru w ilości odpowiadającej ilości towaru reklamowanego.
2. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z wymianą partii towaru o zakwestionowanej jakości na towar wolny od wad.
§ 6
-
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Dostawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne z następujących tytułów i wysokości:
-
w przypadku opóźnienia w dostarczeniu towaru – w wysokości 0,2 % wartości ceny netto, za towar, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia,
-
w przypadku opóźnienia w wymianie towaru o zakwestionowanej jakości na towar wolny od wad– w wysokości 0,2 % wartości ceny netto za towar, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia,
-
w razie odstąpienia przez Zamawiającego lub Dostawcę od umowy z przyczyn dotyczących Dostawcy – w wysokości 10% wartości netto całości towaru.
-
Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych przewidzianych jak wyżej
z wynagrodzenia należnego Dostawcy.
§ 7
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w każdym czasie jej trwania ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Dostawca nie wywiązywał się z przyjętych mocą niniejszej umowy obowiązków, a w szczególności dwukrotnie dostarczył towar nieodpowiadający obowiązującym normom jakościowym i ilościowym lub niezgodnie z warunkami określonymi w zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego, albo nie dokonał wymiany partii towaru o zakwestionowanej jakości na towar wolny od wad.
-
W przypadku określonym w ust. 1 Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
-
Rozliczenia za dostarczone partie towaru następować będą na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę po skutecznym dokonaniu dostawy.
-
Ceny jednostkowe brutto towaru, na fakturach VAT, odpowiadać muszą cenom jednostkowym netto towaru wskazanych w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy.
-
Faktury będą wystawiane i składane do Zamawiającego
-
Płatność każdorazowo będzie się odbywać w formie przelewu na konto Dostawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
§ 9
-
Osobą odpowiedzialną za kontakty z Dostawcą ze strony Zamawiającego w sprawie realizacji przedmiotu umowy jest Pan Piotr Kowalczyk oraz Pani Monika Wójcik tel. 82 569 07 89
-
Osobą odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym ze strony Dostawcy w sprawie realizacji przedmiotu umowy jest ……………………………………………………
§ 10
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 11
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 12
-
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Wszelkie załączniki do umowy stanowią jej integralną część.
-
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze Stron.
Dostawca Zamawiający
Załączniki do pobrania: prztarg-mięso-wieprzowe-2019.odt, odpowiedż-na-zapytania.odt
Karta oceny ofert: zestawienie-ofert.odt