Załącznik Nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, których wartość nie przekracza kwoty 30 000 euro
Znak sprawy: DPS.ZP.22.343.01.3.2018 Nowiny, 05.01.2018 r.
(miejscowość i data )
05.01.2018
(data ogłoszenia na stronie)
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 01/2018
-
Zamawiający: Powiat Chełmski, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, NIP: 563-21-94-320 reprezentowany przez Marcina Kopciewicza – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Okszów 105, tel/fax.: 82 569 07 89, e-mail: dps@dpswnowinach.pl
(Nazwa zamawiającego)
zaprasza do złożenia ofert na:
-
Przedmiot zamówienia: Dostawy artykułów piekarniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w 2018 roku zgodnie z Formularzem cenowym zawartym w załączniku stanowiącym integralną część niniejszego zapytania.
-
Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.
-
Okres gwarancji: czas trwania dostaw.
-
Miejsce i termin złożenia oferty: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach w sekretariacie do godz. 11.00 w dniu 19.01.2018 r. osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Oferta złożona po terminie będzie odesłana bez otwierania.
-
Termin otwarcia ofert: 19.01.2018 r. godz.11.05. Kryterium oceny ofert: najniższa cena.
-
Warunki płatności: przelew 14 dni od dnia otrzymania towaru wraz z fakturą.
-
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Mirosław Piłat, tel: 82 569 07 89.
-
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na niniejszym druku lub ściśle według wzoru i złożyć w zamkniętej opieczętowanej kopercie z dopiskiem: PIECZYWO – 2018.
-
Treść oferty:
-
nazwa wykonawcy……………………………………………………………………………………………………….
-
adres wykonawcy
-
NIP ……………………………………………………………………………………………………………………………….
-
Regon………………………………………………………………………………………………………………………………
-
nr rachunku bankowego………………………………………………………………………………………………..
-
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto zł….. (słownie złotych……)
Podatek VAT zł….. (słownie złotych……)
Cenę brutto zł….. (słownie złotych…..).
10.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnoszę do nich zastrzeżeń.
10.8. Termin realizacji zamówienia: 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.
10.9. Okres gwarancji: czas trwania dostaw.
10.10. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia 31.01.2019 r.
10.11. Oświadczam, że zapoznałem się z dostępną dokumentacją i przedmiot zamówienia jest dla mnie zrozumiały, oraz że cena określona przeze mnie w ofercie obejmuje całość kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową.
10.12. Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10.13. Przyjmuję do wiadomości, że ze względu na żywotny interes Zamawiającego, wynikający z okoliczności powodujących, że realizacja zamówienia może naruszać interes publiczny, niniejsze postępowanie może być unieważnione na każdym etapie procedury przed podpisaniem umowy. 10.14.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
10.15. Do oferty dołączam (wymagane): wypełniony i podpisany druk: Oferta cenowa – szczegółowa kalkulacja cenowa na dostawę artykułów spożywczych do DPS-u w Nowinach.
10.15. Ponadto do oferty dołączam (wymagane):
10.15.1. Potwierdzone za zgodność: odpis z KRS lub wypis z CEIDG, określający profil działalności, aktualne na dzień sporządzenia oferty.
10.15.2. Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania obrotu artykułami spożywczymi, ich sprzedaży i dostawy.
……………………, dnia………………………
(podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
Załącznik do zapytania ofertowego Nr 01/2018
……………………………………
(nazwa wykonawcy)
Formularz cenowy
na dostawę artykułów piekarniczych
dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w roku 2018
Lp. |
Nazwa produktu |
Grama-tura kg |
Jednostka miary |
Szacowana ilość |
Cena jednostko-wa netto |
Cena w przelicze-niu na 1kg netto |
Wartość dostaw netto |
VAT % |
Wartość brutto |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||
1 |
Bułka mała |
0,05 |
szt |
77000 |
|||||
2. |
Bułka tarta |
0.5 |
kg |
310 |
|||||
3. |
Bułka długa |
0,04 |
szt |
13 000 |
|||||
4. |
Babka drożdżowa |
0,5 |
kg |
480 |
|||||
5. |
Chleb zwykły |
0,6 |
kg |
8100 |
|||||
6. |
Chleb razowy |
0,5 |
kg |
3300 |
|||||
7. |
Cebularz |
0,05 |
szt |
2500 |
|||||
8. |
Drożdżówka – różne smaki |
0,04 |
szt |
9100 |
|||||
9. |
Drożdże |
0,5 |
kg |
3 |
|||||
10. |
Placek z kruszonką |
kg |
kg |
170 |
|||||
11. |
Pączek |
0,05 |
szt |
2300 |
|||||
12. |
Strucla z makiem |
0,5 |
kg |
60 |
|||||
RAZEM |
Powyższe zestawienie ma charakter szacunkowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu podanych ilości artykułów piekarniczych.
Cena oferty zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
(miejscowość, data) (podpis osoby /osób upoważnionych
do reprezentowania Oferenta)
Umowa Nr 01/2018
zawarta w dniu 01.02. 2018 r. pomiędzy Powiatem Chełmskim, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, NIP: 563-21-94-320, reprezentowanym przez Marcina Kopciewicza – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Okszów 105, Nowiny 101 (Uchwała Nr 229/15 Zarządu Powiatu w Chełmie z dnia 28 grudnia 2015 r.), zwanym dalej Zamawiającym
a ………………………………………………………………………………………………………………………………………
reprezentowanym przez:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
zwanym dalej Wykonawcą, następującej treści:
§ 1
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do magazynu DPS w Nowinach artykuły piekarnicze w asortymencie i cenach zgodnie ze złożoną ofertą cenową (Formularzem cenowym, który stanowi załącznik do umowy) w ilości każdorazowo zamówionej telefonicznie lub faksem na 2 dni przed dostawą. Dostawy odbywać się będą w dni robocze – poniedziałek, środa, piątek oraz sobota w godzinach od 7:00 do 11:00.
§ 2
Strony ustalają wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 w następującej kwocie brutto: ………………….. zł (……………………………….). W tej kwocie wliczony jest podatek VAT.
§ 3
Umowa niniejsza zawarta została na okres od ………………………………… z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
§ 4
Koszty transportu i ubezpieczenia na czas transportu obciążają Wykonawcę.
§ 5
Dostarczane produkty winny posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia.
§ 6
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości artykułów będących przedmiotem umowy.
§ 7
W ramach odpowiedzialności z tytułu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wymienienia wadliwego produktu na wolny od wad w dniu powiadomienia o wadach.
§ 8
Zapłata za dostarczone produkty piekarnicze nastąpi przelewem z 14-dniowym terminem płatności po otrzymaniu przez Zamawiającego towaru wraz z fakturą VAT.
§ 9
W przypadku opóźnienia zapłaty naliczane będą odsetki ustawowe.
§ 10
Wykonawca zobowiązuje się zapłacić zamawiającemu kary umowne w razie zwłoki w dostawie produktów w wysokości 0,1% ceny wartości produktów niedostarczonych w terminie za każdy dzień zwłoki.
§ 11
-
Dopuszcza się zmiany ceny asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w trakcie trwania umowy, jednakże wzrost cen może jedynie nastąpić w związku ze zmianą wartości czynników cenotwórczych, na które Wykonawca nie ma wpływu i nie można było ich przewidzieć w momencie podpisywania umowy.
-
Zmiana cen będzie możliwa w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego.
-
W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych lub rażąco wysokich wzrostów cen Zamawiający może odmówić odbioru dalszych dostaw i w razie nie uzgodnienia ceny odstąpić od umowy bez prawa naliczenia przez Wykonawcę z tego tytułu kar umownych.
-
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego. Spory między stronami umowy rozstrzygać będą sądy powszechne właściwe dla siedziby zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca: Zamawiający: